فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

روکش صندلی h30 کراس cross

دسته بندی‌ها

نمایش 1–16 از 17 نتیجه

روکش صندلی h30 کراس cross

روکش صندلی h30 کراس
یک پوشش یا کاور است که بر روی صندلی‌های این خودرو نصب می‌شود. روکش صندلی h30 کراس به منظور حفاظت از صندلی‌ها در برابر خراش، لکه، فرسودگی و آسیب‌های دیگر این ماشین استفاده می‌شوند. همچنین، روکش صندلی می‌تواند ظاهر خودرو را زیباتر و جذاب‌تر کند.

روکش صندلی معمولاً از موادی مانند پارچه یا چرم ساخته می‌شود و به ابعاد و شکل صندلی‌های خودرو مناسب می‌شود. برخی از روکش‌ها مانند روکش صندلی h30 کراس دارای الگوها و طرح‌های مختلفی هستند که باعث می‌شود صندلی‌ها به نظر جذاب‌تر و شخصی‌تر بنمایند.

روکش‌های صندلی خودرو معمولاً ضریب انعطاف‌پذیری و قابلیت تنظیم داشته باشند تا بتوانند به اندازه‌ی مختلفی از صندلی‌ها متناسب شوند. علاوه بر این، برخی روکش صندلی h30 کراس دارای قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، ضد لکه بودن و قابلیت تمیز شدن آسان هستند.

مزایای استفاده از روکش صندلی h30 cross شامل حفاظت از صندلی اصلی، افزایش دوام و عمر مفید صندلی‌ها، آسانی در تمیز کردن، بهبود ظاهر خودرو و امکان تغییر طرح و الگوی صندلی‌ها است.

روکش صندلی h30 cross از جنس پارچه و چرم مرغوب دوخته شده است؛ که مقاومت بالایی در برابر کشش و فشارهای ناشی از نشست و برخاست های مکرر دارد. جنس این روکش صندلی به گونه ای طراحی شده که از تعریق جلوگیری می کند و در برابر سرما و گرما مقاوم است به همین دلیل در هنگام استفاده موجب ایجاد حس آرامش برای سرنشینان می شود. طراحی این روکش صندلی ها به گونه ای است که فیت خودرو شما می باشد. از کش های باکیفیت برای نصب روکش صندلی hc کراس استفاده شده است. دارای الگو بسیار با کیفیتی است و اندازه های آن بسیار دقیق گرفته شده است که به هیچ عنوان به روی صندلی ها نامنظم نمی ایستاد. دارای دوختی تمیز و مستحکم می باشد که به دلیل کیفیت بالای دوخت و جنس پارچه مرغوب طول عمر مفید روکش صندلی hc کراس پارچه ای بسیار بالاتر از سایر روکش صندلی های دیگر می باشد.

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

دسته بندی‌ها

دسته بندی
بیشتر