فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

روکش صندلی ام وی ام x33 mvm

دسته بندی‌ها

نمایش 1–16 از 50 نتیجه

روکش صندلی ام وی ام x33 mvm

 برخی روکش صندلی‌ ام وی ام x33 از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ساخته می‌شوند. چرم طبیعی معمولاً با کیفیت بالاتری همراه است و به نظر زیباتر و لوکس‌تر می‌رسد. اما چرم مصنوعی می‌تواند مقاومت بیشتری در برابر خراشیدگی و لکه‌ها داشته باشد و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه‌تر را ارائه دهد.

 برخی روکش صندلی ام وی ام x33 از پارچه‌های متنوعی ساخته می‌شوند. پارچه‌ها ممکن است از جنس‌های نخی، نایلونی یا مخلوطی از این دو باشند. انتخاب پارچه معمولاً بر اساس سلیقه شما و نیازهای خاص شما صورت می‌گیرد.

 روکش صندلی‌ mvm x33 در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند. می‌توانید بر اساس سلیقه شخصیتان و دیزاین داخلی خود، یک طرح و رنگی را انتخاب کنید که به خودرویتان شخصیتی منحصربه‌فرد ببخشد.

نحوه نصب صحیح روکش‌ها

برای نصب صحیح روکش‌های صندلی برای ماشین ام وی ام، باید مراحل نصب و اطلاعات لازم را به دقت دنبال کرده و از راهنمایی‌های تولیدکننده استفاده کنید. این مراحل به طور کلی شامل پاشیدن آب، قرار دادن روکش بر روی صندلی و تنظیم بهینه می‌شوند.

نگهداری و تمیزکاری روکش‌ها

برای افزایش عمر مفید روکش‌های صندلی برای ماشین ام وی ام، باید به نگهداری و تمیزکاری مناسب آن‌ها توجه داشته باشید. شستشو و نگهداری به صورت دوره‌ای با استفاده از محصولات مناسب اهمیت دارد.
قیمت روکش صندلی ام وی ام ایکس 33
برای اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تر در مورد قیمت روکش صندلی‌ ام وی ام x33، بهتر است با فروشگاه باران کاور تماس بگیرید،قیمت روکش صندلی ام وی ام x33 در فروشگاه باران کاور بر اساس آخرین تغییرات بازار به صورت روزانه آپدیت می شود و باران کاور مفتخر است که کالای مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

دسته بندی‌ها

دسته بندی
بیشتر