فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

مصرف سوخت پرادو ۶ سیلندر

5/5

پرادو ۶ سیلندر

در دهه‌ی ۷۰ شمسی، اولین پرادو وارد ایران شد و سومین نسل این خودرو محبوب به سرعت توانست علاقه‌مندان به شاسی‌بلند سواری در ایران را جذب کند. این خودروی لوکس و زیبا در آن زمان به عنوان رقیب سرسخت پاترول شناخته می‌شد.

پرادوهای وارداتی به ایران از مدل‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ (نسل سوم) و سپس از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ (نسل چهارم) بودند. از سال ۲۰۱۳ به بعد، مدل‌های بالاتر پرادو به صورت غیر رسمی و گاهی هم رسمی وارد ایران شده و همچنان مورد توجه خریداران ایرانی قرار گرفته‌اند.

پرادو در انواع دو درب، چهار درب و شش درب تولید و به بازار عرضه شده است و تا به امروز دو نسل از این خودرو به شکل رسمی در ایران موجود بوده است.

تویوتا پرادو ۶ سیلندر

پرادو با موتور ۶ سیلندر، یکی از محبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در بازار است. این خودرو از طراحی زیبا و قدرتمندی برخوردار است که باعث شده تا به یکی از گزینه‌های محبوب برای ماجراجویی در مسیرهای سخت و ناهموار تبدیل شود. با داشتن موتور ۶ سیلندر، پرادو توانایی بالایی در مسیرهای سخت و پرماجرا را دارد و همچنین از امکانات لوکس و راحتی برای سفرهای طولانی بهره‌مند است. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، پرادو از امنیت بالا و کارایی عالی برخوردار است و تجربه‌ای ارام و لذت‌بخش از رانندگی را برای مسافران فراهم می‌کند.

مصرف سوخت پرادو ۶ سیلندر

بازار هدف تویوتا پرادو کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است و این خودرو نیز در کشورهایی همچون کویت به فروش بسیار بالایی دست یافته است. در چنین کشورهایی قیمت سوخت مسئله چندان مهمی برای خریداران نیست؛ بنابراین هنگام خرید خودرویی همچون تویوتا پرادو، مقدار مصرف سوخت مشخصه چندان مهمی محسوب نمی‌شود. با این‌وجود در کشور ما شرایط کمی متفاوت است و مصرف سوخت خودرو یکی از عوامل تأثیرگذار هنگام خرید خودرو خواهد بود.

در این زمینه، تویوتا پرادو به هیچ عنوان قابل قبول محسوب نمی‌شود و از مصرف سوخت بالایی برخوردار است. مصرف سوخت تویوتا پرادو حتی در گزینه‌های چهار سیلندر نیز کم نیست و با بلعیدن ۱۲.۴ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر به‌صورت ترکیبی، خود را به‌عنوان یک هیولا اثبات کرده است! نسخه شش سیلندر نیز با مصرف ترکیبی ۱۳ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر، یک شاسی‌بلند بزرگ و پرمصرف محسوب می‌شود. البته سایر شاسی‌بلندهای هم‌نسل تویوتا پرادو کم‌وبیش چنین مصرف سوخت بالایی دارند و پرادو در این مورد تنها نمونه بازار کشور محسوب نمی‌شود.

پرادو ۶ سیلندر

حقیقت آن است که رمز رانندگی دلنشین و خاطره انگیز با پرادو در قرار گیری همه چیز درست و دقیق در جای مناسب خود است. آنچه طراحان پرادو به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهینه از فضای داخلی خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده ای برای مسافران خود مهیا می کند تا بدون بیان هیچ واژه ای ،لحظه های صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از یادآوری همیشگی آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی پرادو در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش پرادو برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

اشتراک گذاری این نوشته :

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور