مجله

سایز لاستیک ام وی ام 110

سایز لاستیک ام وی ام 110

سایز لاستیک ام وی ام 110

هاچ‌بک‌های کوچک یا میکروکارها با مدل دوو ماتیز شناخته شدند. این خودروی کوچک و کارآمد نشان داد که ابعاد و اندازه ممکن است نشانگر کارایی نباشد! پس از توقف تولید خودروهای دوو در ایران، مدیران صنعت خودرو تصمیم گرفتند تا با استفاده از شهرت مدل ماتیز، نمونه چینی آن یعنی چری QQ را با نام ام‌ وی‌ ام ۱۱۰ به بازار ایران عرضه کنند. نسل اول این خودرو در دوره زمانی ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۵ و به شکل نسخه‌های سه و چهار سیلندری در بازار ایران عرضه شد.

نخستین نمونه‌ها از ام وی ام110 با موتور سه سیلندر به دست مصرف‌کنندگان رسیدند اما مدتی بعد مدیران خودرو این هاچ‌بک کوچک را به موتور چهار سیلندر مجهز کرد. این اقدام سبب شد تا ام وی ام110 به هاچ‌بکی چابک و کوچک تبدیل شود که مناسب استفاده در فضاهای شهری است. مدیران خودرو طی بازه کوتاهی ام وی ام110 چهارسیلندر را با گیربکس اتوماتیک نیز به تولید رساند

خودروی ام وی ام ۱۱۰ اولین خودروی چینی است که وارد بازار ایران گردید و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اش رقیب خودرو پراید شد. این خودرو توسط کمپانی چری چین به نام QQ شناخته می¬شود که در حال حاضر توسط مدیران خودرو در کرمان مونتاژ میگردد. خودروام وی ام ۱۱۰ به دلیل طراحی جمع و جور مورد استقبال اکثر خانم ها قرار گرفته است. این خودرو در دو مدل سه سیلندر با موتور ۵۲ اسب بخاری و چهار سیلندر با قدرت موتور ۶۸ اسب بخاری تولید شده است.لاستیک ام وی ام ۱۱۰ در سایزهای ۱۵۵/۶۵R۱۳ ، ۱۶۵/۶۵R۱۳ ، ۱۷۵/۶۰R۱۳ ، ۱۸۵/۶۰R۱۳ در برندهای ایرانی از جمله: بارز، ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر و گلدستون و برندهای خارجی همچون: میشلن ، هانکوک ، تراینگل ، نکسن ، جی تی رادیال و … تولید و روانه بازار میگردد.

ام وی ام 110

حقيقت آن است که رمز رانندگي دلنشين و خاطره انگيز با ام وی ام در قرار گيري همه چيز درست و دقيق در جاي مناسب خود است. آنچه طراحان ام وی ام به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهينه از فضاي داخلي خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده اي براي مسافران خود مهيا مي کند تا بدون بيان هيچ واژه اي ،لحظه هاي صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از يادآوري هميشگي آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی ام وی ام 110 در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش ام وی ام 110 برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *