فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

بهترین مارک لنت ترمز برلیانس

5/5

بهترین لنت های ترمز برلیانس

لنت‌های ترمز یکی از قطعات حیاتی در خودروها هستند که در سیستم ترمز و پشت چرخ‌های جلو و عقب نصب می‌شوند. عمر مفید آن‌ها به کیفیت و نحوه رانندگی شما بستگی دارد و پس از استفاده به مرور زمان، نیاز به تعویض دارند. تعویض لنت‌های ترمز براساس مشخصه‌های مختلفی ممکن است لازم باشد، از جمله صدای ناهنجار در سیستم ترمز یا عملکرد ضعیف ترمزها. برای خرید لنت ترمز، آشنایی با برندهای با کیفیت و معتبر در بازار و انتخاب جنس مناسب بسیار حیاتی است. همچنین قیمت لنت‌های ترمز بستگی به نوع و برند آن‌ها دارد و باید با ارزش خرید آن مطابقت داشته باشد.

تعویض به موقع لنت ترمز

عمر لنت ترمز خودروهای برلیانس  همانند بقیه خودروهای سواری، به جنس و نوع لنت خریداری شده و نحوه رانندگی راننده بستگی دارد. رفتار سلامتی سیستم ترمز و طول عمر لنت‌های ترمز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تعویض به موقع لنت‌ ترمز حتی مصرف سوخت خودرو را کاهش می‌دهد. لنت ترمز به دلیل ایجاد نیروی اصطکاک بر روی دیسک ترمز فرسوده شده و مواد اصطکاکی آن در گذر زمان ساییده شده و تمام می‌شوند. لازم به‌ذکر است که قبل از تمام شدن کامل مواد اصطکاکی لنت ترمز، باید آن‌ها را تعویض کنید. در کل، عمر استاندارد لنت‌ ترمز خودروها به طور متوسط و تقریبی، ۷۵۰۰۰ کیلومتر است. تعویض به موقع لنت‌ها از خرابی سیستم ترمز و مخاطرات دیگر جلوگیری می‌کند.

بهترین مارک لنت ترمز برلیانس

یونیک (Unique)

لنت ترمز برند یونیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خودروهای برلیانس هستند. این برند لنت ترمز، در کشور چین تولید شده و سازمان استاندارد ایران این محصولات را تأیید می‌کند. لنت‌ ترمز یونیک جزء لنت‌های نیمه فلزی محسوب می‌شود. این شرکت از بهترین مواد اولیه در ساختار لنت‌ ترمزهای خود استفاده می‌کند. این برند لنت ترمز هیچ آسیبی به دیسک‌های ترمز وارد نکرده و میزان سایش لایه نرم آن‌ها استاندارد است. لنت‌ ترمز یونیک، کمترین میزان گرده‌وغبار را هنگام ترمز گیری ایجاد می‌کند و از عمر مفید و استانداردی برخوردار است. خرید لنت ترمز برلیانس از این برند، یک انتخاب خوب بوده و هیچ ضرری برای محیط زیست و بدن انسان ندارد. با خرید این برند لنت ترمز، ترمز گیری بهتری خواهید داشت که فاقد صداهای ناهنجار است.

لنت ترمز پارس (Pars Lent)

برند لنت ترمز پارس از بهترین و نوین‌ترین تکنولوژی در ماشین‌آلات خود استفاده کرده است. این شرکت ایرانی با کمک نیروهای متخصص خود توانسته است از جدیدترین فرمولاسیون در محصولات خود استفاده کند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پارس لنت، با استفاده از استاندارهای اروپایی احتمال خرابی اجزای ترمز خودرو را از جمله دیسک ترمز را کم کرده‌است. استفاده از این برند باعث می‌شود وقوع حوادث پر خطرکاهش یابد. اولویت این شرکت، نبود مواد آزبست در ساختار لنت ترمزهای ترمز خود است. لنت پارس هیچ آسیبی به سلامت انسان و محیط زیست نمی‌رساند. برند پارس یکی از مناسب‌ترین و بهترین برندهای لنت‌ ترمز برای خودروهای برلیانس و ام وی ام هستند.

لنت ترمز های کیو (Hi-Q)

یکی از بهترین برندهای لنت ترمز برای خودروهای برلیانس ، برند های‌کیو است. لنت ترمز های‌کیو، ترمزگیری قوی در هر شرایطی را برای مشتریان خود تضمین کرده‌است. شرکت تولید کننده برند های‌کیو، در کره جنوبی قرار دارد و بهترین محصولات را با کیفیت بالا تولید می‌کند. ضریب اصطکاک لنت‌ ترمزهای این برند، بسیار بالا است و بهترین عملکرد را هنگام ترمزگیری دارد. در مواد اولیه لنت ترمز های‌کیو، به هیچ وجه از مواد سرطان زایی همچون آزبست استفاده نشده است. این محصول هیچ ضرری به محیط زیست و سلامت انسان نمی‌رساند. لنت‌ ترمز این برند، صدمه‌ای به اجزای ترمز مخصوصاً دیسک چرخ نمی‌زند و طول عمر آن استاندارد است.

برلیانس 

حقیقت آن است که رمز رانندگی دلنشین و خاطره انگیز با برلیانس در قرار گیری همه چیز درست و دقیق در جای مناسب خود است. آنچه طراحان برلیانس به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهینه از فضای داخلی خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده ای برای مسافران خود مهیا می کند تا بدون بیان هیچ واژه ای ،لحظه های صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از یادآوری همیشگی آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی برلیانس در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش برلیانس برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

 

 

اشتراک گذاری این نوشته :

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور