فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

روکش صندلی برلیانس h330(اچ 330)

دسته بندی‌ها

نمایش 1–16 از 59 نتیجه

روکش صندلی برلیانس h330(اچ 330)

روکش صندلی برلیانس H330
روکش صندلی برلیانس H330، یکی از تجهیزات مهم و ضروری است که بر روی صندلی‌های خودرو برلیانس نصب می‌شود. به طور کلی، روکش صندلی برلیانس H330 علاوه بر اینکه به صندلی‌ها زیبایی می‌بخشد، مزایای فراوانی را نیز به خود اختصاص می‌دهد. استفاده از این روکش صندلی سبب حفاظت از صندلی و راحتی سرنشینان می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روکش صندلی آشنا شوید.
خودروی برلیانس
برلیانس، یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی چینی است که با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مهندسان ماهر، خودروهایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های فراوان تولید می‌کند. یکی از محصولات برتر این شرکت، خودروی “برلیانس H330” است که با طراحی زیبا و جذاب، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار به حساب می‌آید.

برلیانس H330 با داشتن موتور قوی و کارآمد، قدرت و عملکرد بالایی را به راننده ارائه می‌دهد. با توان 130 اسب‌بخار و 190 نیوتن‌متر گشتاور، این خودرو به راحتی توانایی سواری در جاده‌های مختلف را داراست. جنبه‌ی دیگری که خودروی برلیانس H330 را جذاب می‌کند، قدرت ترمزگیری و عملکرد بالا در سرعت‌های بالا است. سیستم ترمز سانتی‌متری و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز در این خودرو امکان سرعت کنترلی را فراهم می‌کند.

به طور کلی، خودروی برلیانس H330 با طراحی زیبا، کارآیی بالا، امکانات فراوان و قیمت مناسب، یک گزینه عالی در بازار خودرو است. شما با استفاده از این خودرو، سفرهای لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.
انواع روکش صندلی برلیانس H330
انتخاب روکش صندلی ماشین مناسب برای خودروی برلیانس H330 امری حائز اهمیت است؛ زیرا نه تنها زیبایی و ظاهر خودرو را تغییر می‌دهد، بلکه باعث حفاظت از صندلی‌ها در برابر سایش، جذب گرد و غبار و مایعات می‌شود.

روکش‌های صندلی برلیانس H330 در انواعی موجود است که به شما این امکان را می‌دهد تا استایل خودرو را با ذوق و سلیقه شخصی خودتان و بودجه موردنظر، تطبیق دهید. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف، از جمله سفید، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و بسیاری رنگ‌های دیگر، استفاده کنید.

علاوه بر این، ماده سازنده روکش‌های صندلی برلیانس H330 نیز بسیار متنوع است. ممکن است بخواهید از موادی مانند چرم صنعتی، پارچه، وینیل یا نئوپرن استفاده کنید. هرکدام از این مواد متفاوت در قابلیت‌های ضدلک، ضدآب و مقاومت در برابر سایش هستند.

به علاوه، برخی روکش‌های صندلی برلیانس H330 دارای قابلیت‌های فن‌آوری نیز هستند. به طور مثال، برخی از روکش برلیانس h330 قابلیت جذب حرارت و جریان هوا را دارند که در فصول گرم سال بسیار مفید خواهند بود. همچنین، بعضی روکش‌ها دارای قابلیت جداسازی آسان و شستشوی آسان هستند که امکان نظافت و تمیز نگه داشتن صندلی‌ها را به شما می‌دهند.

بنابراین، با توجه به گستردگی متنوع روکش‌های صندلی برلیانس H330، انتخاب مناسبی را مطابق با سلیقه شخصیت خود انجام دهید و از استفاده طولانی مدت و استایل خودرویتان بهره ببرید.
چرا باید از روکش صندلی برلیانس H330 استفاده کرد؟
در حال حاضر بازار خودروها از تنوع و گزینه‌های مختلفی برخوردار است. همچنین، صندلی‌های خودروها نیز از جنبه‌های مختلفی نظیر طراحی، راحتی و مقاومت متفاوتی برخوردار هستند. اما دلایل استفاده از روکش صندلی برلیانس H330 چیست؟

حفاظت و نگهداری صندلی: یکی از عواملی که باعث خرابی صندلی خودرو می‌شود، استفاده روزمره از آن است. استفاده مکرر از صندلی باعث فرسودگی و ساییدگی آن می‌شود. روکش‌های صندلی در این مورد بسیار مفید هستند؛ زیرا صندلی اصلی را در برابر خطوط و لکه‌ها حفظ می‌کنند و همچنین عمر مفید صندلی را نیز افزایش می‌دهند.
سهولت در تمیزکاری: با استفاده از روکش صندلی می‌توانید به راحتی از صندلی خودرو خود به عنوان یک سطح ضد لکه استفاده کنید. لکه‌های گوناگون مانند لکه‌های نوشیدنی، غذا و حتی خطوط قلم را بدون نگرانی از صندلی اصلی پاک کنید.
ظاهر بیرونی صندلی: روکش صندلی‌ها به همراه طراحی‌های جذاب و رنگ‌های متنوعی تهیه می‌شوند. با انتخاب یک روکش صندلی با طرحی دلخواه می‌توانید ظاهر بیرونی صندلی خودرو خود را تغییر دهید و به آن زیبایی و شخصیت ببخشید.
راحتی بیشتر: خیلی از روکش‌های صندلی با پر کردن مناسب بر لایه اصلی صندلی، راحتی نشستن را افزایش می‌دهند. این روکش‌ها به صورت استاندارد با متریال‌های نرم و دارای لایه‌های پتینه‌ای ساخته می‌شوند تا راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم کنند.

بنابراین، از روکش صندلی برلیانس H330 استفاده کردن می‌تواند از دو جنبه حفاظت و نگهداری صندلی و همچنین افزایش راحتی و ظاهر بیرونی صندلی نتیجه‌بخش باشد.
قیمت روکش صندلی خودروی برلیانس H330
عوامل متعددی بر قیمت روکش صندلی برلیانس اچ 330 تأثیر می‌گذارند.

جنس و کیفیت مواد استفاده شده: به طور کلی، جنس و کیفیت مواد استفاده شده در ساخت روکش صندلی، اهمیت زیادی در تعیین قیمت نهایی دارد. استفاده از مواد با کیفیت بالا و مقاوم به صدمات و فرسایش، منجر به افزایش قیمت خواهد شد.
طراحی و استایل روکش: استایل و طراحی روکش صندلی نیز از عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن است. طرح‌های منحصر‌به‌فرد و خلاقانه، به همراه انعطاف‌پذیری طراحی برای سازگاری با نیازهای متنوع مشتریان، می‌تواند به افزایش قیمت روکش صندلی منجر شود.
فناوری‌های جدید و نوآورانه: به عنوان مثال، استفاده از امکانات اضافی معمولاً هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهند و در نتیجه قیمت روکش صندلی نیز بیشتر می‌شود.
نصب و نگهداری آسان: در صورتی که نصب و نگهداری روکش صندلی آسان باشد، امکاناتی مانند تعویض آسان و قابل انجام توسط خود مشتری، می‌تواند به تقلیل هزینه‌های نگهداری برای مالک خودرو منجر شود. در نتیجه، قیمت روکش صندلی نیز کاهش خواهد یافت.

توجه داشته باشید که این فاکتورها تنها برخی از عوامل مؤثر در قیمت روکش صندلی برلیانس H330 هستند و عوامل دیگری نیز ممکن است تأثیر به سزایی در قیمت نهایی داشته باشند. همچنین، تغییرات در شرایط بازار و قوانین قیمت‌گذاری نیز می‌توانند قیمت روکش صندلی را تحت تأثیر قرار دهند.
خرید روکش صندلی برلیانس h330
شما می‌توانید روکش برلیانس ۳۳۰ را از فروشگاه معتبر باران کاور واقع در بازار خیابان امیرکبیر خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای نصب روکش صندلی در تهران، درخواست نصاب در محل کنید‌. باران کاور شرایط خوبی را برای ارسال بهترین روکش صندلی برلیانس h330 فراهم آورده است،

به این صورت که ارسال در تهران از طریق پیک و اسنپ و ارسال در شهرستان نیز از طریق باربری تیپاکس و باربری‌های بین شهری صورت می‌گیرد. باران کاور در برابر خرید انواع روکش صندلی، ضمانت یک ساله پوسته شدن و پارگی از دوخت که اگر به دلیل کیفیت دوخت باشد، در زمان ۱۰ روزه درست و یا تعویض می‌شود را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

دسته بندی‌ها

دسته بندی
بیشتر