روکش صندلی Morano نیسان مورانو 2008

🔶روکش صندلی فابریک نیسان مورانو 2008
🔶الگو فابریک مشابه تودوزی فابریک
🔶 تهیه شده از چرم صنعتی درجه یک
🔶چرم وسط تنفسی سوزنی ضد تعریق
🔶ضمانت یکساله

3.250.000 تومان

تاریخ بروزرسانی قیمت: یکشنبه 08 مهر 1403
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

ارسال رایگان

برای خریدهای بالا 3 میلیون تومان

1 سال گارانتی

تمامی محصولات با ضمانت باران کاور

روکش صندلی محصولی است که به خوبی میان دارندگان خودروهای سواری و غیر‌ سواری جا افتاده و بیشتر مردم برای محافظت از داخل خودروی خود از روکش صندلی استفاده میکنند. در این میان به دلیل تنوع محصولات و خیل عظیم عرضه کنند‌گان، گاهی اوقات انتخاب یک روکش جدید و مناسب برای خودرو کاری سخت و چالش برانگیز می شود. انتخاب فروشگاه باران کاور بهترین تضمین برای کیفیت، راحتی و زیبایی خودرو شماست.

روکش صندلی نیسان مورا‌نو Morano از جنس چرم در رنگ بندی های جذاب و زیبا در فروشگاه باران کاور موجود است و بر روی صندلی‌‌های اصلی خودرو نصب می‌‌شوند. استفاده از رنگهای نزدیک و هم خانواده با تم داخلی خودرو در بسیاری از موارد موجب جذابیت بیشتر فضای داخلی است. این امر می‌‌تواند ظاهر داخلی خودرو را تغییر دهد و به آن طراوت و استا‌‌یل جدیدی ببخشد.

روکش صندلی نیسان مورانو Morano صندلی را در‌‌برابر سایش‌، لکه،‌آسیب‌‌ها و خراش‌‌های ناشی از استفاده روزانه محافظت کند، در‌ نتیجه صندلی‌‌های اصلی خودرو سالم و بدو اسیب باقی می ماند.

با استفاده از روکش صندلی نیسان مور‌انو Morano موجود در فروشگاه باران کاور می‌‌توانید عملیات تمیزکاری و نظافت صندلی‌‌ها را آسان‌‌تر انجام دهید. روکش صندلی‌‌ قابل شستشو و پاک‌‌کردن هستند و می‌‌توانید به راحتی آنها را پاک کنید و ظاهری تمیز و جذاب در داخل ماشین داشته باشید.

با در نظر گرفتن این موارد، می‌‌توانید به باران کاور اعتماد کنید و روکش صندلی مناسبی برای ماشین خود انتخاب کرده و با راحتی بیشتر در داخل خودرو رانندگی کنید.

 

محصولات مرتبط

محصولات اخیرا مشاهده شده